VORES PROFIL

10.klasse Campus Køge er Køge og Stevns Kommuners 10.klasse tilbud.

I alt vi gør med eleverne i 10.klasse tror vi på, at vi kan hjælpe dem med at flytte sig socialt, personligt og fagligt, samt i den måde de tænker om sig selv.
Måden, vi udfordrer dem på, er ved dagligt at "skubbe" til elevernes faglige, sociale og personlige kompetencer. Samtidig at arbejde med elevernes Mindset: hvad de tænker, føler og gør.

10. klasse Campus Køge er et sted, hvor eleverne har mulighed for at tænke sig om. Oplever, at de ikke er alene og får en frisk start. Hvor de kan ”puste ud” .. og finde troen på deres faglighed og meningen med det hele. Gøre sig klar til næste skridt.

Som skole løfter vi en langt større opgave end at bistå eleverne med engelsk grammatik eller brøkregler. Det handler om at træne i at tænke positivt, føle sig værdsat og tage initiativ; og således give eleverne en rygsæk for livet. Det er livsduelighed, der batter.